Kaikki  koirat nukkuu, pieninkin. Tainnut olla rankka päivä :)

Päivällä menin kaikkien neljän kanssa pellolle. Töötit sai vapaana juoksennella, Vinna oli hihnassa kun en kestä pellolla sen syöksyjä, eikä gööttin kroppakaan kestä. Kaikki meni hyvin siihen asti kunne Tiiti päätti että nyt riittää ja lähti juoksemaan kohti kotia( ja autotietä). Minä sinkosin perään Vinnan kanssa, joka onnellisena pompi mun edessä, jaloissa, sivulla, ja yritti kampittaa mua. Onneksi oli vielä pienellä pienet jalatkin ja sain juoksemalla kiinni.. :D

Nyt iltasella vedettiin tuollainen puolentoista km:n pyrähdys mutta Tiitiä sain kantaa suuren osan matkaa. Jos ei väsy iskenyt niin ttuli itku muuten vaan, mun rakas vauva <3

Eppu on leikattu ja voi hyvin <3 Mahasta löytyi vieras-esine ja suoli oli pahasti tulehtunut sen seurauksena. Nyt voi pikku-kissa taas parantua ja tulla jouluksi kotiin, Teppo nin tykkää kun pääsee taas imetyspuuhiin. .Voi oksetus :D

Näyttelykalenteria olen selannut. Jämijärvellä olisi maaliskuussa ryhmänäyttely johon voisin viedä Martan ja Helmin. Jos ihan itse painelisin kehään piiiitkästä aikaa. Huih :). Huhtikuussa on pentunäyttely stadissa ja hyvinkäällä, hyvinkää voisi olla Tiitin juttu jos kehitys ei ole pelkkää jalkaa silloin. Vaikka toisalta, saa pentu näyttää pennulta ja pitääkin näyttää :). Elokuussa lähtee Nora sawoshowhun ja Martta on silloin näillä näkymin mammalomalla. Mukaan voisi siis tarttua Tiitiäinen. Ja elokuussa on myös maailmanvoittaja, hävyttömän hintainen mutta olishan se kokemus.. Katsotaan :)

Huomenna päästään taas Martan kanssa agilityyn, viime kerta jäi ripulin takia välistä. Se on oikeastaan tosi kivaa, koira tykkää mutta mä kompuroin. Ei haittaa :D

 

065-normal.jpg038-normal.jpg023-normal.jpg