No niin, alkaa hahmottumaan suunnitelmat :)

Tiin ilmoitin eilen agilityn pentukurssille, jahka paikka varmistuu niin kurssi alkaa parin viikon päästä, jee :). Näyttelyynkin ilmoitin, mennään sittenkin hyvinkäälle ja saadaan Nora handlaamaan, iso kivi tippui mun sydämeltä :D

Helmi ja Martta menee jyväskylään 23.3 ja pääsiäisenä vesilahdelle. Martta menee myös laitilaan silloin. Touko-kesäkuun vaihteessa on tallinnassa voittaja ja Nora meinaa mennä sinne Tiin kanssa.

Sawoshow listalla myös, Tii menee sinne ainakin kahtena päivänä. Martta on toivottavasti silloin karvattomana pentujen jäljiltä <3. Pentusuunnitelmiakin on, ei itselle mutta puoliksi mulle kuitenkin. Siitä lisää vasta kun selviää toteutuuko.

Tänään käytiin Iikon ja Sutin kanssa lenkillä, pääs tytöt taas kunnolla purkamaan energiaa. NEU-kuormakin tuli, pysyy typyt herkuissa. Tii on hirmu huono syömään nappuloita. Lihan kanssa tietty syö. Mä oon vaan niin julma etten joka ruoalle lihaa laita vaan saa oppia syömään. Nyt kun on jo isompi niin kylmästi otan ruoan pois nopealla tahdilla jos ei näytä kelpaavan. Ehkä tajuaa että kannattaa ahmia tai jää ilman. Eka koira mulla joka ei ole ahne, outo. Täytyy yrittää siis kouluttaa tavoille ;)