Taas on viikko vierähtänyt. Tämä viikko mentiinkin vähän hiljaisemmin kun aiempi, piti pyhittää lepopäiviäkin. 

Torstaina oltiin Martan kanssa Terhin vetämällä agilitytunnilla, saatiin yksityisopetusta. Tarkoitus oli tehdä 18 esteen rata mutta eihän se ihan putkeen mennyt. Mun pääni kun ei muista kyllä millään sitä rataa ja kun emmin, koira menee miten parhaaksi näkee :D Suureksi ongelmaksi muodostui myös vinossa oleva hyppyeste, eihän me sellaista oltu vielä harjoiteltu. Mutta tärkeintä että kivaa oli! Pitäisi kyllä tehdä omalle kunnollekin jotain.. ;)

Martan treenien jälkeen mentiinkin vikoihin koirakoulun treeneihin Tiitin kanssa. Siellä oli 2 erilaista rataa joita suoritettiin. Tiiti tykkäisi vaan hyppyesteistä, muut tuottaa vielä hankaluuksia mutta onhan tuo pienikin vielä. Nopeasti hyppää esteen yli tähdäten edelleen mun jalkoihin. Uskallusta ei vieläkään kuiteen purra. Oikeastaan oikein odotan sitä että sekin hetki koittaa! Putkeen ei millään meinannut taas mennä mutta kun vetäjä, eka kertaa!, tuli auttamaan niin toisella kertaa jo juoksi innoissaan. Rengas on sellainen joka mieluusti ohitettaisi Tiin mielestä ihan huomaamatta ;). Noh, viikon päästä pieni lähtee Noran matkaan niin saavat treenailla kannuksessa. Mä pääsen takomaan pidemmällä olevan koiran kanssa kun Vinna tulee vaihdokiksi :) 

Eilen oli sitten eka iso piina-ilta. Mentiin Martan kanssa eka kertaa epiksiin ATT:lle. Kyllä mua jännitti! Tyttö pysyi ihmeen hyvin käsissä eikä säätänyt omiaan. Hyvin kyllä näkee videolta että se olen minä joka hidastan koiran vauhtia. En osaa luottaa että kyllä se sieltä tulee vaan jään odottelemaan ja sehän se vauhdin tappaa. Mulla oli näköjään aikaa jopa kävellä radalla.. :D. 2 estettä mentiin vääriin suuntiin ja siitä tuli hylsyt, aika meni vajaat 4 sekuntia yli ihanneajan ja virhepisteitä tuli 35. Mutta me tehtiin se! Mä oon ihan huipputyytyväinen suoritukseen. Nyt voi Martta hyvin jäädä mammalomalle, olen varannut juoksun alkamaan huomenna. Tänään kun lähdetään gööttilenkille johonkin suuntaan metsään. Kivaa että pääsevät koirat taas juoksemaan sydämensä kyllyydestä <3

Huomenna on taas treenit omassa ryhmässä. Tai en kyllä yhtään luota että on. Mutta olenpa saanut uuden ryhmäpaikan ja siihen mennään Vinnan kanssa :).