Ensin Helmistä. Helmi voi hyvin, haava on parantunut loistavasti. Ei olla toki vieläkään pitkillä lenkeillä käyty, vähän matkaa vaan pidennetty varoen. Karva on hirmu hyvässä kunnossa, johtuuko sitten leikkuusta, eforion-öljystä tai vuodenajasta, sitä en tiedä. Nyt nautitaan keväästä, kesähän on ihan tuossa nurkalla jo :)

Martta on päässyt pari kertaa mieskavereiden kanssa juoksemaan, ja virtaa piisaa. Harmi etten ole saanut aikaiseksi kantaa kameraa pitkään aikaan mukana, ei ole mitään kuvia laittaa. Pitää yrittää parantaa tapansa.

Pentusuunnitelmat on pyörähtäneet yhden pykälän eteenpäin. Kävin jo ostamassa pentukaukalon, eka hankinta. Mutta se ei ollut se juttu vaan; Uroksen omistaja on näyttänyt Vihertävää valoa mun suunnitelmilleni <3 ! En nimiä vielä tokikaan kerro, se jääköön ajankohtaisempaan aikaan mutta on juur se jota olen kovin toivonutkin jo viime syksystä asti. Ihan huippua!! Asiat voi vielä muuttua mutta sitä en murehdi nyt. Näillä näkymin siis ensi keväänä meille tulee vauvoja <3. Toki olisi hyvä jos olisi jotain näyttöä näistä Martan ainokaisista pennuista mutta eiköhän luonteista tule ainakin jotain kuulemaan,virallisia terveystuloksia kun ei välttämäti ole vielä silloin. Olen ihan täpinöissäni! Kaikkea voi vielä tapahtua mutta nyt vaan kulutetaan aikaa, pidetään kuntoa yllä ja nautitaan valosta. Ja toivotaan että kaikki sujuisi suunnitelmien mukaisesti.

Uroksessa ihastuin luonteeseen kun sen näin, ei rähjännyt muille koirille, ei häslännyt, vaan itsevarman oloisesti oli ja teki mitä siltä haluttiin. Ja onhan se kovin komeakin! :) Siskoaan olen nähnyt myös ja iski kovin muhun myös. Pentua salaa haaveilen siitäkin mutta mutta mutta. Päivä kerrallaan :D

Tää vuosi on ollut jotensakin mahtava mun elämässä. Kasvattajakurssi, pitkäaikainen haaveeni toteutui, kennelnimihakemus on vireillä, kohta mulla on sekin. Vähän muuttui nimi matkalla jota aattelin 20v sitten mutta jos vaan läpi menee niin sopii mulle kun nenä päähän. Martan sijiotussopimus saatiin päätökseen, ihanaa! Ja nyt nää pentusuunnitelmat näyttää kovin hyviltä. Jalat maassa, pää pilvissä. Itse käyn koulua ja kesän aikana on c-kortti lompakossa, sekin haave jo vuosikausia. Näin nää tuppaa haaveet toteutumaan, ei tarvitse kun vähän pinnistellä niiden eteen. Elämä on aikas ihanaa <3

Hyvää Vappua kaikille! :)